Kursa ideja.
Jebkuras komunikācijas jēga nav izteikta vārdu skaistumā vai izdarītās rīcības pareizumā. Būtība ir tā atbilde, vai atbildes reakcija, kuru mēs saņemam. Ja nesaņemam to reakciju ko vēlamies, mūsu komunikācija, lai cik skaista nebūtu, ir pilnīgi bezjēdzīga.
Darba attiecības ir ikdienas sastāvdaļa. Labas attiecības ir atslēga, lai nodrošinātu savstarpēju sapratni ar kolēģi, padoto vai augstāko vadību. Kā veidot un attīstīt attiecības, kā nodrošināt patīkamu attiekmju kopumu kolektīvā?
TU IEGŪSI
》lielāku izpratni par saviem kolēģiem
》Labāka sapratne par to, kāda nozīme ir personiskajām pārliecībām patīkamu darba atiecību veidošanai
》Dalībnieki iegūst lietošanai domāšanas modeli rezutātīvai komuniācijai
》Dalībnieki iemācās kritikas izteikšanas modeli
》Dalībnieki iemācās iebildumu atspēkošanas tehniku, harmoniskai komunicēšanai kritiskās situācijās
》Dalībnieki iegūst pamatzināšanas tehnikās, kuras ļauj izmainīt traucējošās personīgās pārliecības un emocijas